گفتگوی مداد و پاکن
آثار و اشعار شاعران بر اساس سبک شعری ، متن ادبی و دل نوشته هاي خودم و ...

 پاکن جواب داد : درست است اما برای من مهم نیست.  می دانی ! من برای همین ساخته شده ام.

من ساخته شده ام تا هر وقت تو اشتباه کردی به تو کمک کنم با این که می دانم روزی تمام خواهم شد.

و دیگری جای من را خواهد گرفت .

من از شغلم رضایت کامل دارم !

پس لطفا ناراحتی را کنار بگذار من اصلا دوست ندارم تو را ناراحت ببینم .

گفتگو بین مداد و پاکن برای من الهام بخش بود .

والدین مانند پاکن هستند ....... و فرزندان مانند مداد.

آنها همیشه  درکنار فرزندان هستند و اشتباهات آنها را پاک می کند.

حتی گاهی اسیب می بیند و کوچکتر و پیرتر می شوند و عاقبت از دنیا می روند.

اگر چه فرزندان جایگذین دیگری (همسر ) می یابند ولی والدین همیشه از انچه برای فرزندانشان کرده اند.

شادمانند ..... و هیچگاه دوست ندادند عزیز شان را نگران و ناراحت ببیند.

در تمام طول زندگی من یک مداد بوده ام و این موضوع که والدین مانند پاکن هر روز کوچک و کوچکتر

می شوند مرا پر از درد و رنج می کند چون می دانستم که یک روز انها را من را ترک خواهند کرد و

خرده های پاکن تنها چیزی خواهد بود که به خاطر م بیاورد روزی چه کسی را داشتم .

 

 




تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, | 9:43 | نويسنده : زهره |